V podjetju ATR.SIS si prizadevamo za implementacijo celovitih rešitev, ki vključujejo tudi napredne storitve, s katerim dosežemo brezhibno delovanje sistemov, visoko razpoložljivost ter najmanjšo možno mero tveganj, povezanih s grožnjo prekinitve poslovanja. Več kot ustrezno dopolnitev opreme predstavljajo Care Pack storitve (HPE, HP Inc.), s katerimi lahko naročnik doseže stabilnost in produktivnost podprtih procesov ter poveča ROI (Return on Investment) opreme.
Care Pack storitve na stroškovno učinkovit način povečajo raven ali podaljšajo standardne garancijske pogoje in so oblikovane v pakete, prilagojene potrebam posameznih uporabnikov. Zajemajo vse stopnje podpore, od najosnovnejše do najvišje v smislu zagotavljanja visoke razpoložljivosti delovanja opreme, ki je namenjena izvajanju najbolj kritičnih poslovnih operacij. Care Pack storitve pokrivajo vse vrste opreme, od strežnikov, sistemov za shranjevanje podatkov, do odjemalcev, delovnih postaj, tiskalnikov in programske opreme.
Care Pack storitve je mogoče naročiti ob nakupu HP strojne opreme. Za veliko število produktov je na voljo tudi podaljšanje garancije, ko osnovna garancija že poteče.
Na voljo so naslednje standardne oblike omenjenih storitev:
Podpora strojni opremi
-
Foundation Care (6-Hour) Call-to-Repair
Storitev pripomore k znižanju tveganja za prekinitev delovanja zaradi napak strojne opreme. Zajema jamstvo za odpravo napak na strojni opremi znotraj 6-urnega časovnega okna, ki začne teči ob prijavi napake. -
Foundation Care 4-Hour 24x7 Same Day
Povečajte razpoložljivost in produktivnost HP opreme in druge izbrane opreme s podporo na vaši lokaciji ali na daljavo po režimu 24x7. Ta prilagodljiva storitev je na voljo za namizne računalnike, delovne postaje, strežnike, opremo za shranjevanje podatkov in mrežno opremo. -
Foundation Care 4-Hour Same Business Day
Povečajte razpoložljivost in produktivnost HP opreme in druge izbrane opreme s podporo na vaši lokaciji ali na daljavo znotraj standardnega ali podaljšanega delovnega časa. Ta prilagodljiva storitev je na voljo za namizne računalnike, delovne postaje, strežnike, opremo za shranjevanje podatkov, mrežno opremo in tiskalniške naprave. -
Foundation Care Next Business Day
Povečajte razpoložljivost in produktivnost HP opreme in druge izbrane opreme s podporo na vaši lokaciji ali na daljavo z zagotovljeno storitvijo naslednji dan po prijavi napake (vaša izbira časovnega okna za prijavo napake). Ta prilagodljiva storitev je na voljo za namizne računalnike, delovne postaje, prenosnike, strežnike, opremo za shranjevanje podatkov, mrežno opremo in tiskalniške naprave.
Podpora kritični opremi in proaktivne storitve
-
Critical Service
HP Critical Service Care Pack na eni strani prinaša ekspertne proaktivne storitve, ki zagotavljajo brezhibno delovanje kritične strojne in programske opreme podprtih proizvajalcev v režimu 24x7, na drugi pa reaktivno vzdrževanje in hitro odpravo napak, če se le-te pojavijo. -
Proactive Care in Proactive Care Advanced
Gre za integrirano podporo strojni in programski opremi, ki združuje učinkovito preprečevanje težav ter odzivno tehnično asistenco, ko je le-ta potrebna. Naročniku storitve je dodeljen skrbnik (ASM), ki predstavlja primarni kontakt tako za proaktivne storitve kot za zagotavljanje širokega spektra tehničnih resursov
Za specifične storitve vzdrževanja in tehnične podpore obstaja tudi možnost HPE in HP Inc. pogodbenega vzdrževanja, kjer lahko izberemo nivo podpore, trajanje, nabor opreme, tudi če je le-ta že dlje časa izven garancije. Za več informacij smo vam z veseljem na voljo.