Pogodbeno vzdrževanje in sistemska podpora

Sodobna ekonomska teorija uči, da naj se podjetja ukvarjajo samo s tistim, kar najbolje znajo, saj s tem krepijo svoje konkurenčne prednosti. Zato je smiselno, da skrbi v povezavi z informacijsko infrastrukturo prepustite drugim, sami pa jo uporabljate zgolj kot orodje za doseganje zastavljenih ciljev. V podjetju ATR.SIS vam ponujamo pogodbeno vzdrževanje in sistemsko podporo, ki vam zagotavlja najvišjo raven storitev in možnost, da se popolnoma posvetite tistemu, kar je za vaše podjetje ali organizacijo resnično pomembno.

Naše podjetje vam zagotavlja generično prilagajanje IT infrastrukture, ki sledi vašim poslovnim potrebam. Pogodbeno vzdrževanje omogoča odlične in cenovno ugodne rešitve, idealne za rast v razmerah z omejenimi viri.

Pomagali vam bomo:

  • znižati stroške, povezane z nabavo, uporabo in vzdrževanjem IT-infrastrukture,
  • ukiniti stroške upravljanja IT-infrastrukture,
  • ustvariti prihranke, ki jih lahko investirate v projekte z višjo dodano vrednostjo,
  • izboljšati poslovne procese,
  • hitro povečati konkurenčnost in prilagodljivost ter predvidljivost poslovanja.

V podjetju ATR.SIS lahko zagotovimo, da bomo v najkrajšem času našli vzrok napake tudi v najbolj kompleksnih, med seboj odvisnih in povezanih sistemih znotraj strojne ali programske opreme, in jo odpravili. Glede načinov vzdrževanja in časov se prilagodimo vam, glavni cilj ustrezne podpore pa je zagotavljanje visoke razpoložljivosti vašega informacijskega sistema.

Glavni vzroki nerazpoložljivosti informacijskih sistemov so:

  • napake programske opreme - kompleksnost, napake v načrtovanju in izvedbi, popravki,
  • napake strojne opreme – diskovni sistem, blade, ventilator, napajalnik, omrežna oprema,
  • preobremenitve – nepredvidljivo obnašanje sistema ob pomanjkanju virov, čemur se lahko ognemo z ustreznim načrtovanjem in kontinuiranim sledenjem obremenjenosti sistema,
  • vzdrževalni posegi, človeške napake – neizkušenost, nepozornost,
  • vdori v vaš informacijski sistem, virus,
  • dejavniki okolja – potres, požar, izliv vode.

Pogodba o vzdrževanju

Pogodbeno vzdrževanje definira:

  • odzivne čase na prijave napak (med delovnim časom, izven delovnega časa, sobote, nedelje, prazniki),
  • roke popravil ali odprav napak v delovanju,
  • nudenje nadomestne opreme,
  • preventivno vzdrževanje,
  • administracijo informacijskega sistema,
  • evaluacijo investicij in svetovanje o informacijski tehnologiji,
  • upravljanje življenjskega cikla opreme,
  • drugo.

Pogodbo formuliramo tako, da se prilagodimo zahtevam vašega poslovanja.

Vprašajte nas!

Kontaktirajte nas, zahtevajte ponudbo ali servisni zahtevek prek kontaktnega obrazca prek kontaktnega obrazca in odgovorili vam bomo kar najhitreje!

Prejmite obvestila

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

ATR.SIS d.o.o.