Velik tehnološki napredek je za večino organizacij povečal odvisnost njihovega poslovanja od informacijske tehnologije. Poleg tega uporabniki od organizacij danes v vedno večji meri pričakujejo tudi elektronsko dobavo storitev, kar pomeni nove napore pri zagotavljanju in ohranjanju pogojev konkurenčnosti.
To je povzročilo popolno spremembo vsebine dela in načina izvajanja storitev, saj so zaposleni v IT oddelkih primorani v celoti spremeniti ustaljene načine razmišljanja in sprejeti dejstvo, da kakovost, obseg in razpoložljivost infrastrukture informacijske in komunikacijske tehnologije neposredno vpliva na kakovost in količino izdelkov oziroma storitev. Zaradi tega se povečujejo tudi zahteve po kapacitetah in razpoložljivosti virov pri poslovanju organizacije.
Dodatni izzivi s katerimi se organizacije srečujejo danes pa so zahteve po dobri koordinaciji in sodelovanju IT z ostalimi subjekti poslovanja. Pri tem je treba zasledovati ključni strateški cilj; ustvarjati nove možnosti poslovanja in sodelovanja na vseh področjih delovanja organizacije.
Zaradi teh dejavnikov je potrebno sprejeti dejstvo, da morajo organizacije čimprej spremeniti način razmišljanja, razviti ustrezno delovno kulturo, prilagoditi organizacijsko strukturo in IT infrastrukturo ter spremeniti stil vodenja. Potrebno je zagotoviti pogoje, ki bodo iz produktno usmerjene organizacije privedli do procesno usmerjene organizacije, pripravljene na vedno večje in hitrejše spremembe. Preoblikovanje v procesno organizacijo pa pomeni, da se bodo razvijali in preoblikovali
tudi IT procesi.