Business Contact Manager za MS Office Outlook 2010

Microsoft Office Outlook 2010 with Business Contact Manager ponuja zmogljiva orodja za upravljanje podatkov o strankah in stikih, s katerimi boste prihranili čas, izboljšali prodajo ter trženje in strankam ponudili boljše storitve. Zdaj lahko na enem mestu upravljate vse stike, možne kupce in podatke o strankah. Sledite možnim kupcem in priložnostim v celotni prodaji. Preprosto ustvarite neposredne interne trženjske kampanje, jih prilagodite in jim sledite. Ustvarite tudi osrednje mesto za podatke, ki so povezani s projektom. Tako boste ohranili obstoječo organizacijo in nadzorovali opravila z avtomatiziranimi opomniki.

Podatki o možnih kupcih in strankah na enem mestu

V programu Office Outlook 2010 with Business Contact Manager je mogoče na enem mestu upravljati podatke o vseh stikih, možnih kupcih in strankah. Tako prihranite čas pri iskanju podatkov in se v večji meri posvetite strankam.

  • V programu Office Outlook 2010 with Business Contact Manager ustvarite osrednje mesto za podatke o strankah in možnih kupcih, vključno s podatki za stik, e-pošto, telefonskimi klici, sestanki, zapiski in dokumenti.
  • Vrsto podatkov o stikih, ki jim sledite, prilagodite tako, da ustrezajo vašim poslovnim potrebam.
  • Kadar niste v pisarni, lahko delate brez povezave v svojem prenosnem računalniku ali dlančniku, podatke pa sinhronizirate ob vrnitvi v pisarno.
  • Varni dostop za več uporabnikov omogoča skupno rabo podatkov o strankah in možnih kupcih v celotnem podjetju.
  • Če Office Outlook 2010 with Business Contact Manager uporabljate s programom Microsoft Office Accounting 2010, lahko združite podatke o stikih s finančno zgodovino strank.
  • Outlookov koledar omogoča, da sledite porabljenemu času. Ti podatki so potem samodejno poslani v Office Accounting, kjer izstavljate račune strankam in izdelujete plačilne sezname.

Upravljanje možnih kupcev in prodajnih priložnosti

Rešitev omogoča upravljanje prodajnih priložnosti, možnih kupcev in strank od prvega stika pa vse do sklenitve posla, zato sta komunikacija in prodaja učinkovitejši.

  • V programu Office Outlook 2010 with Business Contact Manager sledite prodajnim priložnostim in možnim kupcem, vključno s podatki za stik, zgodovino komunikacij, dokumenti, viri in verjetnostjo sklenitve posla.
  • Priložnostim je mogoče slediti od začetnega stika do sklenitve posla. Oglejte si povzetek vseh priložnosti po vrsti, fazi prodaje in verjetnosti sklenitve posla.
  • Omogočite si pridobitev usklajenega pogleda prodajnega postopka v celotnem podjetju, s katerim napovedujete prodajo in razvrščate opravila po pomembnosti.
  • Če želite preprosteje razvrščati dejavnosti, uporabite osrednjo nadzorno ploščo za podatke, na kateri lahko posodabljate podatke o strankah in možnih kupcih.
  • Izbirate lahko med številnimi poročili o strankah in možnih kupcih, razvrščate in filtrirate podatke, poiščete več podrobnosti in izvozite podatke v Microsoft Office Excel 2010 za nadaljnjo analizo.
  • Če ga uporabljate s programom Office Accounting 2010, je mogoče samodejno pretvoriti prodajne priložnosti v prodajne ponudbe, prodajne naloge in račune.

 

Ustvarjanje neposrednih trženjskih kampanj, ki jih lahko prilagajate in jim sledite

Rešitev omogoča ustvarjanje in prilagajanje internih neposrednih trženjskih kampanj, ki jim lahko sledite. Tako povečate učinkovitost trženja.

  • Čarovnik vas po korakih vodi skozi postopek ustvarjanja učinkovitih trženjskih kampanj.
  • Če želite ustvariti ciljno usmerjene poštne sezname, filtrirajte podatke o strankah in možnih kupcih.
  • Uporabite možnosti spajanja dokumentov za prilagajanje trženjske publikacije, ki je ustvarjena v Microsoft Office Publisherju, Microsoft Office Wordu ali Microsoft List Builderju.
  • Sledite odzivom na kampanje in ugotovite njihovo učinkovitost.
  • Trženjska gradiva, ki jih pošljete možnim kupcem in strankam, so samodejno vključena v zgodovino komunikacij z njimi.
     

Ustvarjanje osrednjega mesta za informacije o projektih in upravljanje opravil

V programu Office Outlook 2010 with Business Contact Manager je mogoče ustvariti osrednje mesto za vse informacije, povezane s projekti. Tako ohranite obstoječo organizacijo in spremljate napredek.

  • Razvrstite podatke, povezane s projekti, in jim sledite, vključno z e-pošto, opravili, sestanki, zapiski in prilogami.
  • Izmenjujte si podatke o projektih z drugimi v podjetju.
  • Preprosto dodelite opravila v projektu drugim in jih samodejno prenesite v njihovo vrstico zadolžitev.
  • Samodejno nadzirajte napredek in pošljite opomnike.

Kaj lahko storimo za vas?

V podjetju ATR.SIS lahko za vas izvedemo celoten projekt vpeljave programskega paketa Office Outlook 2010 with Business Contact Manager:

  • namestitev BCM modula na obstoječe instance MS Office 2010
  • priprava dokumentacije in organizacijskih navodil
  • kustomiziranje BCM modula
  • centralizacija BCM baze
  • izobraževanje zaposlenih


Za več informacij nam pišite na info@atr.si ali nas pokličite na tel. številko 01 620 22 50.

Vprašajte nas!

Kontaktirajte nas, zahtevajte ponudbo ali servisni zahtevek prek kontaktnega obrazca prek kontaktnega obrazca in odgovorili vam bomo kar najhitreje!

Prejmite obvestila

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

ATR.SIS d.o.o.