Insight Remote Support - kaj morate vedeti?

Programska oprema HP Insight Remote Support (HP IRS) zagotavlja samodejno zbiranje podatkov in obveščanje o delovanju vaše strojne opreme. S tem je zagotovljena učinkovita tehnična podpora za HP strežnike, diskovne sisteme, mrežno ter ostalo IT opremo v režimu 24 x 7. Spletni portal HP Insight Online, ki je integriran v novo verzijo HP IRS, HP-jevim certificiranim partnerjem ponuja personaliziran vpogled v IT okolje končne stranke (z njenim dovoljenjem, seveda), zato so sistemi vseskozi pod varnim oddaljenim nadzorom, s tem pa se že vnaprej znižuje tveganje morebitnih izpadov delovanja.

Rešitev HP Insight Remote Support (HP IRS) zagotavlja samodejno zbiranje podatkov in obveščanje o delovanju vaše strojne opreme. S tem je zagotovljena učinkovita tehnična podpora za HP strežnike, diskovne sisteme, mrežno ter ostalo IT opremo v režimu 24 x 7. Spletni portal HP Insight Online, ki je integriran v novo verzijo HP IRS, HP-jevim certificiranim partnerjem ponuja personaliziran vpogled v IT okolje končne stranke (z njenim dovoljenjem, seveda), zato so sistemi vseskozi pod varnim oddaljenim nadzorom, s tem pa se že vnaprej znižuje tveganje morebitnih izpadov delovanja.

HP ServiceOne partnerji (kot je podjetje ATR.SIS), ki jih končne stranke nominirajo kot izbrane partnerje, so tudi samodejno obveščeni, če pride do napake, na ta način pa lahko kar najhitreje posredujejo in odpravojo napako (break/fix). Morda še prej, preden se končna stranka sploh zave, da je do napake prišlo.

In kako sistem deluje v praksi?

V primeru, da uporabnik ob nakupu strežnika HP na primer izbere HP Care Pack storitev »Call-to-Repair«, je zaradi samodejne zaznave napake pri delovanju in notifikacije čas odprave še krajši. V primeru »Call-to-repair« storitve HP Insight Remote Support ne samo javi napako, ampak sproži tudi servisni postopek, ki se začne z diagnosticiranjem napake na daljavo; če napake ni možno odpraviti na tak način, uporabnika obišče usposobljen tehnik, ki opremo povrne v operativno stanje znotraj zagotovljenega časovnega okna, merjenega od prve prijave napake. Ob tem le-ta popravi oziroma zamenja okvarjene komponente, saj storitev pokriva vse sestavne dele.

Storitev je brez doplačila vključena v osnovno garancijo, v Care Pack storitve ali v HP pogodbeno vzdrževanje, seveda pa je nivo podpore odvisen od izbranih garancijskih/vzdrževalnih pogojev.

Za več informacij vas vabimo, da si ogledate spodnjo predstavitev:

Podrobnejša predstavitev rešitve Insight Remote Support

Uradna spletna stran

ATR.SIS

Junij 2023

  • P
  • T
  • S
  • Č
  • P
  • S
  • N
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

    Izboljšajte svojo produktivnost z novimi monitorji HP E-Series G5
    Nova generacija HP EliteDisplay monitorjev, ki je namenjena tako uporabi v domačem, kot poslovnem okolju, zajema enajst trajnostno oblikovanih modelov z velikostjo od 21,5 do 44,5 palcev. Zaznamujejo ...

  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  

Vprašajte nas!

Kontaktirajte nas, zahtevajte ponudbo ali servisni zahtevek prek kontaktnega obrazca prek kontaktnega obrazca in odgovorili vam bomo kar najhitreje!

Prejmite obvestila

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

ATR.SIS d.o.o.