HP Proactive Care storitve

Reaktivno vzdrževanje „naslavlja“ samo 19% potencialnih vzrokov težav v IT okoljih

Dojemanje IT-ja kot strateške funkcije, ki omogoča kakovostno izvajanje poslovnih procesov, nikakor ni samoumevno. Če odločevalci že nekako odobrijo posodobitve opreme, pa le stežka podpišejo naročilo za ustrezno tehnično podporo, ki zagotavlja brezhibno delovanje infrastrukture in preventivno identifikacijo težav. Zato se večina tovrstnih storitev giblje na relaciji odzivnih časov in zagotovljenega časa popravil, o proaktivnosti in celostni obravnavi tehnične podpore pa slišimo le redko.

Dojemanje IT-ja kot strateške funkcije, ki omogoča kakovostno izvajanje poslovnih procesov, nikakor ni samoumevno. Če odločevalci že nekako odobrijo posodobitve opreme, pa le stežka podpišejo naročilo za ustrezno tehnično podporo, ki zagotavlja brezhibno delovanje infrastrukture in preventivno identifikacijo težav. Zato se večina tovrstnih storitev giblje na relaciji odzivnih časov in zagotovljenega časa popravil, o proaktivnosti in celostni obravnavi tehnične podpore pa slišimo le redko.

S sodobnimi pristopi k organizaciji konvergirane IT infrastrukture vse bolj narašča njena kompleksnost, zato velja bolj kot kdajkoli doslej zagotoviti ustrezno vzdrževanje, ki vključuje proaktivno spremljanje delovanja opreme in izvajanje pravočasnih prilagoditev. S tem se izognemo »črnim luknjam«, torej izpadom, ki lahko podjetje ohromijo v celoti in povzročijo velike stroške. Če se torej tehnološko okolje spreminja, ali se temu prilagaja tudi raven vzdrževanja, ali močno zaostaja? Prav gotovo je zadnji odgovor precej pogostejši.

Proaktivne storitve, namenjen standardnim strežniškim platformam

V primeru, da vaše IT okolje temelji na HP platformi, si velja natančneje ogledati nabor proaktivnih vzdrževalnih storitev Proactive Care (v nadaljevanju PC) ki naslavljajo prav vprašanja razpoložljivosti, stabilnosti in predvidljivosti IT okolja. Njihova glavna vrednost je predvsem v preprečevanju problemov, še preden do njih pride (proaktivni del), in pa v bistveni pospešitvi njihove odprave, če jih nismo uspeli preprečiti (reaktivni del). Delovanje opreme pod PC režimom je vseskozi pod nadzorom, uporabniki pa so takoj obveščeni o morebitnih težavah. Poleg tega se podatki analizirajo in upoštevajo pri nadgradnjah in posodobitvah. Neposredna korist teh analiz so poročila o »zdravju« IT sistema in priporočene prilagoditve, zato lahko zaposleni v IT-ju več časa namenijo inovacijam, manj pa vzdrževanju in odpravljanju težav.

Naročnik ima vseskozi dostop do Technical Solution specialista (TSS), ki vodi celoten proces odpravljanja težav od začetka do konca. TSS lahko po potrebi angažira druge strokovnjake s specialističnimi znanji, eskalira procese ter sodeluje s tehničnim osebjem drugih podjetij ISV (Independant Software Vendor) z namenom odprave napak pri operacijskih sistemih in hipervizorjih. Naročnik si lahko izbere tri nivoje PC storitev, odzivnost naslednji delovni dan, odzivnost 24x7 s 4-urnim odzivnim časom ali 6-urno odpravo napak. Na voljo je tudi Technical Account manager (TAM), ki skrbi za interpretacijo analiz in pripravlja polletna in četrtletna priporočila, namenjena optimalnejšemu in stabilnejšemu delovanju IT sistema.

Zahtevnejši uporabniki lahko izberejo tudi nivo storitev Proactive Care Advanced, ki PC raven storitev nadgrajuje z Account Support managerjem, ki tesno sodeluje z naročnikom tudi z vidika razvoja IT infrastrukture in prenosa dobrih praks ter ekspertnega znanja k naročniku. Tega seveda ni malo, saj je HP prisoten v 170 državah sveta, globalna partnerska mreža obsega okoli 150.000 podjetij, na voljo je več kot 6.000 HP inženirjev, 1.200 VMware-certificiranih inženirjev in preko 23.000 Microosft-certificiranih inženirjev.

Statistika kaže, da PC storitve v primerjavi z zgolj reaktivnimi Foundation Care (FC) storitvami podpore zagotavljajo povprečno za 66% redkejše odpovedi sistemov, za 40% hitrejšo odpravo napak in prinašajo kar 95-odstoten FTF (»First Time Fix«). Se torej investicija splača? Glede na to, da so PC storitve v povprečju dražje le za 3-15%, verjetno odločitev ne bi smela biti pretežka.

Mitja Koželj
ATR.SIS d.o.o.

Junij 2023

  • P
  • T
  • S
  • Č
  • P
  • S
  • N
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

    Izboljšajte svojo produktivnost z novimi monitorji HP E-Series G5
    Nova generacija HP EliteDisplay monitorjev, ki je namenjena tako uporabi v domačem, kot poslovnem okolju, zajema enajst trajnostno oblikovanih modelov z velikostjo od 21,5 do 44,5 palcev. Zaznamujejo ...

  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  

Vprašajte nas!

Kontaktirajte nas, zahtevajte ponudbo ali servisni zahtevek prek kontaktnega obrazca prek kontaktnega obrazca in odgovorili vam bomo kar najhitreje!

Prejmite obvestila

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

ATR.SIS d.o.o.