Nadgradnja vzdrževanja sistemov na daljavo

Mnoga podjetja nimajo zaposlenih lastnih sistemskih inženirjev ali pa je njihovo število močno omejeno. Po drugi strani so najsodobnejše informacijske tehnologije tudi v teh podjetjih nepogrešljive, saj omogočajo ustrezno podporo za uspešno nastopanje na trgu. V ta namen igrajo pomembno vlogo proizvajalci strojne in programske opreme ter njihovi partnerji, ki lahko večji del bremena vzdrževanja sistemov in tehnične podpore prevzamejo na svoja pleča. Klasični model vzdrževalnih storitev lahko za opremo znamke HPE nadgradimo s proaktivnim vzdrževanjem na daljavo, imenovanim Insight Remote Support. V kombinaciji z izbranimi garancijskimi pogoji ta rešitev zagotavlja brezhibno delovanje informacijskih sistemov in razbremeni podjetja, da lahko vse svoje vire posvetijo doseganju poslovnih ciljev.

Programska oprema HPE Insight Remote Support zagotavlja varno oddaljeno tehnično podporo za HPE strežnike, diskovne sisteme, SAN, mrežno ter ostalo IT opremo v režimu 24 x 7, tako da se lahko namesto z zamudnim reševanjem problemov podjetje in njegovi zaposleni ukvarjajo z aktivnostmi, ki prinašajo poslovne rezultate. Podprti sistemi so namreč vseskozi pod varnim oddaljenim nadzorom, s tem pa se že vnaprej znižuje tveganje morebitne napake na strojni opremi. Storitev je brez doplačila vključena v osnovno garancijo, v Care Pack storitve ali v HPE pogodbeno vzdrževanje, seveda pa je nivo podpore odvisen od izbranih garancijskih/vzdrževalnih pogojev. V primeru, da uporabnik ob nakupu strežnika HPE izbere na primer storitev »Call-to-Repair«, je zaradi samodejne zaznave napake pri delovanju in notifikacije HPE-jevega centra za vzdrževanje čas odprave še krajši. V primeru »Call-to-repair« storitve HPE Insight Remote Support ne samo javi napako, ampak sproži tudi servisni postopek, ki se začne z diagnosticiranjem napake na daljavo; če napake ni možno odpraviti na tak način, uporabnika obišče usposobljen tehnik, ki opremo povrne v operativno stanje znotraj zagotovljenega časovnega okna, merjenega od prve prijave napake. Ob tem le-ta popravi oziroma zamenja okvarjene komponente, saj storitev pokriva vse sestavne dele.

Uporabnikom sta na voljo dva tipa Insight Remote Support rešitev in sicer Standard in Advanced, ki se razlikujeta glede na potrebe in obseg funkcionalnosti. HPE Insight Remote Support rešitev si lahko uporabniki brezplačno prenesejo s spleta.

HPE Insight Remote Support Standard

HPE Insight Remote Support Standard (HPE IRSS), najnovejši član družine, predstavlja zelo primerno rešitev za majhna in srednje velika podjetja, ki ne potrebujejo lokalno nameščenih orodij za upravljanje z lastno IT infrastrukturo. Optimizirana je za informacijske sisteme, katerih velikost ne presega 50 strežnikov. HPE IRSS za svoje delovanje ne potrebuje ločenega strežnika, temveč lahko gostuje na enem izmed obstoječih sistemskih strežnikov, skupaj z drugimi aplikacijami. Podprt je na x86 ProLiant strežnikih, Integrity strežnikih, x86 in Integrity strežniških rezinah ter na EVA diskovnih sistemih.

HPE Insight Remote Support Advanced

Za razliko od različice Standard je HPE Insight Remote Support Advanced (HPE IRSA) namenjen večjim in kompleksnejšim okoljem, kjer je podpora na daljavo komplementarna lokalno nameščeni rešitvi za nadzor in upravljanje s sistemsko strojno opremo. HPE IRSA je pravzaprav dodatek za Windows verzijo HPE Systems Insight Manager-ja (HPE SIM), ki predstavlja celovito orodje za upravljanje in nadzor nad delovanjem strojne opreme. Po možnosti lahko konfiguriramo povezavo z orodjem HPE Operations Manager s ciljem, da se zagotovi tudi večja avtomatizacija procesov in dinamično ugotavljanje zdravja tako fizičnih, kot virtulnih sistemov.

HPE Insight Remote Support Advanced uporabniku zagotavlja oddaljeno podporo, vključno s proaktivnimi storitvami, za HPE-jevo opremo in tudi opremo izbranih drugih proizvajalcev. Dodatna funkcionalnost je samodejno ugotavljanje statusa veljavnih garancijskih pogojev, vzdrževalnih pogodb ter Care Pack storitev in pravočasno opozarjanje uporabnika pred njihovim iztekom. Priporočljivo je, da se rešitev izvaja na namenskem strežniku, ki istočasno gosti tudi HPE SIM. Podprta je na skoraj vseh HPE-jevih strežnikih, strežniških rezinah in diskovnih sistemih.

Skupaj z vodilnim proizvajalcem sistemske strojne opreme, družbo Hewlett Packard Enterprise, si v podjetju ATR.SIS prizadevamo za implementacijo celovitih rešitev, ki vključujejo tudi napredne storitve. Z njimi dosežemo brezhibno delovanje sistemov, visoko razpoložljivost ter najmanjšo možno mero tveganj, povezanih s grožnjo prekinitve poslovanja.

Opis funkcionalnosti

HP Insight Remote Support Standard omogoča:

  • izboljšan nadzor nad delovanjem strežnikov in ostale opreme - 24 x 7 oddaljeno spremljanje delovanja,
  • samodejno zaznavanje napak pri delovanju in posredovanje natančnih podatkov za namene odpravljanja napak HP-jevemu centru za vzdrževanje,
  • samodejno ukrepanje oziroma izvajanje vdrževalnih storitev, ki so opredeljene v splošnih garancijskih pogojih, HP Care Pack storitvah ali HP vzdrževalnih pogodbah,
  • odpravo napak v najkrajšem času, večinoma brez prekinitev poslovanja.


HP Insight Remote Support Advanced poleg osnovnih funkcionalnosti dodatno omogoča:

  • pregled nad veljavnostjo splošnih garancijskih pogojev in drugih pogodbenih storitev za vso zaznano HP strojno opremo,
  • zmožnost nudenja proaktivnih storitev, kot so spremljanje zdravja opreme, ugotavljanje razpoložljivosti sistemov ter nameščanje popravkov (proaktivne storitve so na voljo uporabnikom HP Mission Critical in Proactive storitev),
  • integracijo z orodjem HP Systems Insight Manager, kar dodatno poenostavi proces nudenja tehnične podpore na daljavo,
  • možnost integracije z orodjem HP Operations Manager.


 

 

Vprašajte nas!

Kontaktirajte nas, zahtevajte ponudbo ali servisni zahtevek prek kontaktnega obrazca prek kontaktnega obrazca in odgovorili vam bomo kar najhitreje!

Prejmite obvestila

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

ATR.SIS d.o.o.