Mnoga podjetja nimajo zaposlenih lastnih sistemskih inženirjev ali pa je njihovo število močno omejeno. Po drugi strani so najsodobnejše informacijske tehnologije tudi v teh podjetjih nepogrešljive, saj omogočajo ustrezno podporo za uspešno nastopanje na trgu. V ta namen igrajo pomembno vlogo proizvajalci strojne in programske opreme ter njihovi partnerji, ki lahko večji del bremena vzdrževanja sistemov in tehnične podpore prevzamejo na svoja pleča. Klasični model vzdrževalnih storitev lahko za opremo znamke HPE nadgradimo s proaktivnim vzdrževanjem na daljavo, imenovanim Insight Remote Support. V kombinaciji z izbranimi garancijskimi pogoji ta rešitev zagotavlja brezhibno delovanje informacijskih sistemov in razbremeni podjetja, da lahko vse svoje vire posvetijo doseganju poslovnih ciljev.
Programska oprema HPE Insight Remote Support zagotavlja varno oddaljeno tehnično podporo za HPE strežnike, diskovne sisteme, SAN, mrežno ter ostalo IT opremo v režimu 24 x 7, tako da se lahko namesto z zamudnim reševanjem problemov podjetje in njegovi zaposleni ukvarjajo z aktivnostmi, ki prinašajo poslovne rezultate. Podprti sistemi so namreč vseskozi pod varnim oddaljenim nadzorom, s tem pa se že vnaprej znižuje tveganje morebitne napake na strojni opremi. Storitev je brez doplačila vključena v osnovno garancijo, v Care Pack storitve ali v HPE pogodbeno vzdrževanje, seveda pa je nivo podpore odvisen od izbranih garancijskih/vzdrževalnih pogojev. V primeru, da uporabnik ob nakupu strežnika HPE izbere na primer storitev »Call-to-Repair«, je zaradi samodejne zaznave napake pri delovanju in notifikacije HPE-jevega centra za vzdrževanje čas odprave še krajši. V primeru »Call-to-repair« storitve HPE Insight Remote Support ne samo javi napako, ampak sproži tudi servisni postopek, ki se začne z diagnosticiranjem napake na daljavo; če napake ni možno odpraviti na tak način, uporabnika obišče usposobljen tehnik, ki opremo povrne v operativno stanje znotraj zagotovljenega časovnega okna, merjenega od prve prijave napake. Ob tem le-ta popravi oziroma zamenja okvarjene komponente, saj storitev pokriva vse sestavne dele.
Uporabnikom sta na voljo dva tipa Insight Remote Support rešitev in sicer Standard in Advanced, ki se razlikujeta glede na potrebe in obseg funkcionalnosti. HPE Insight Remote Support rešitev si lahko uporabniki brezplačno prenesejo s spleta.
HPE Insight Remote Support Standard
HPE Insight Remote Support Standard (HPE IRSS), najnovejši član družine, predstavlja zelo primerno rešitev za majhna in srednje velika podjetja, ki ne potrebujejo lokalno nameščenih orodij za upravljanje z lastno IT infrastrukturo. Optimizirana je za informacijske sisteme, katerih velikost ne presega 50 strežnikov. HPE IRSS za svoje delovanje ne potrebuje ločenega strežnika, temveč lahko gostuje na enem izmed obstoječih sistemskih strežnikov, skupaj z drugimi aplikacijami. Podprt je na x86 ProLiant strežnikih, Integrity strežnikih, x86 in Integrity strežniških rezinah ter na EVA diskovnih sistemih.
HPE Insight Remote Support Advanced
Za razliko od različice Standard je HPE Insight Remote Support Advanced (HPE IRSA) namenjen večjim in kompleksnejšim okoljem, kjer je podpora na daljavo komplementarna lokalno nameščeni rešitvi za nadzor in upravljanje s sistemsko strojno opremo. HPE IRSA je pravzaprav dodatek za Windows verzijo HPE Systems Insight Manager-ja (HPE SIM), ki predstavlja celovito orodje za upravljanje in nadzor nad delovanjem strojne opreme. Po možnosti lahko konfiguriramo povezavo z orodjem HPE Operations Manager s ciljem, da se zagotovi tudi večja avtomatizacija procesov in dinamično ugotavljanje zdravja tako fizičnih, kot virtulnih sistemov.
HPE Insight Remote Support Advanced uporabniku zagotavlja oddaljeno podporo, vključno s proaktivnimi storitvami, za HPE-jevo opremo in tudi opremo izbranih drugih proizvajalcev. Dodatna funkcionalnost je samodejno ugotavljanje statusa veljavnih garancijskih pogojev, vzdrževalnih pogodb ter Care Pack storitev in pravočasno opozarjanje uporabnika pred njihovim iztekom. Priporočljivo je, da se rešitev izvaja na namenskem strežniku, ki istočasno gosti tudi HPE SIM. Podprta je na skoraj vseh HPE-jevih strežnikih, strežniških rezinah in diskovnih sistemih.
Skupaj z vodilnim proizvajalcem sistemske strojne opreme, družbo Hewlett Packard Enterprise, si v podjetju ATR.SIS prizadevamo za implementacijo celovitih rešitev, ki vključujejo tudi napredne storitve. Z njimi dosežemo brezhibno delovanje sistemov, visoko razpoložljivost ter najmanjšo možno mero tveganj, povezanih s grožnjo prekinitve poslovanja.